ABS Autoherstel Lisse
Adres: | Meer en Duin 10 |
2163 HA Lisse | |
Telefoon: | 0252 – 417 153 |
E-mail: | lisse@absbrouwer.nl |
ABS Autoherstel Brouwer in Lisse
Heeft uw auto een deuk, kras of een andere vorm van autoschade opgelopen in de omgeving van Lisse? Bij schadeherstelbedrijf ABS Autoherstel Brouwer in Lisse kunt u terecht voor technisch hoogwaardig schadeherstel. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u zo min mogelijk hinder ondervindt van het herstellen van uw autoschade. Van reparatie en passend vervangend vervoer tot en met de afwikkeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij: wij regelen het voor u. U kunt zelfs gebruikmaken van onze gratis haal- en brengservice.
Uitstekende service
Bij schadeherstelbedrijf ABS Autoherstel Brouwer in Lisse kunt u rekenen op een uitstekende service. Niet voor niets zijn wij, net als onze andere vestigingen, aangesloten bij BOVAG. Dat betekent dat wij onszelf mogen rekenen tot een selecte groep schadeherstelbedrijven die voldoen aan alle eisen die verzekeraars en de brancheorganisatie stellen.
Maak kennis met uw schadeherstelbedrijf in Lisse
ABS Autoherstel Brouwer heeft een team van 28 enthousiaste medewerkers werken in de 2 vestigingen, bij wie de klant áltijd centraal staat. Ruim 30 jaar geleden zijn wij gestart. Wij kunnen dus bogen op een ruime ervaring in schadeherstel. Ons werk is van hoge kwaliteit. Heeft u autoschade? Maak dan vandaag nog een afspraak en laat uw auto vertrouwd, vakkundig en snel repareren.
Onze specialiteiten
Naast schadeherstel geniet u nu ook van onze andere activiteiten. ABS Autoherstel Brouwer verhuurt ook lesauto’s. Deze kunnen ook ingezet worden als vervangende auto’s bij schadeherstel aan een eigen lesauto. Daarnaast verhuren wij ook personenauto’s en busjes via Autoverhuur Bollenstreek. U kunt contact met ons opnemen voor meer informatie.
Maandag | 7:30 - 17:30 uur |
Dinsdag | 7:30 - 17:30 uur |
Woensdag | 7:30 - 17:30 uur |
Donderdag | 7:30 - 17:30 uur |
Vrijdag | 7:30 - 17:30 uur |
Zaterdag | 8:00 - 12:00 uur |
Zondag | Gesloten |
ISO 9001
ABS Autoherstel heeft als keten een ISO 9001 certificaat. Hiervoor is een kwaliteitssysteem ingericht. Al onze werkprocessen hebben wij best-of-class ingericht. Daarnaast blijven wij onze processen steeds evalueren en verbeteren, zodat wij onze service voortdurend verbeteren. Daarnaast zorgt het kwaliteitssysteem ervoor dat de schade volgens de actuele richtlijnen wordt hersteld en de veiligheid van uw auto wordt gegarandeerd.
Stichting Duurzaam Repareren
De stichting Duurzaam Repareren heeft als missie het zichtbaar maken van autobedrijven die na objectieve weging als “milieuvriendelijk” kunnen worden geduid. Hiermee wordt een belangrijke bijdrage geleverd aan het milieuvriendelijk repareren en onderhouden van motorvoertuigen.
.insocial-content-wrapper { z-index: 6; }.insocial-avatar { position: absolute; width: 130px; height: 150px; background: #7E7E7E; left: 15px; top: -5px; z-index: 4; }.insocial-avatar > div { display: block; background: url("https://www.insocial.nl/_Lib/Img/Feed/avatar_frame.png"); width: 130px; height: 160px; position: absolute; z-index: 5; }.insocial-avatar img { left: 16px; top: 10px; max-width: 107px; max-height: 137px; position: absolute; z-index: 4; }
@media all and (max-width: 600px) {.insocial-input { position: relative; margin: 20px 0 0; }.insocial-avatar { z-index: 6; top: 15px; left: 15px; }.insocial-score { right: 10px; top: auto; font-weight: normal; -moz-box-shadow: 0 0 0 0 #fff; -webkit-box-shadow: 0 0 0 0 #fff; box-shadow: 0 0 0 0 #fff;}.insocial-score:after { content: ""; display: block; position: absolute; bottom: 0; right: 0; height: 100%; width: 100%; background-repeat: no-repeat; background-position: top left;}.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper { margin: 0; }.insocial-content-wrapper { padding-top: 0; margin: 0; background: #f4f4f4; border: 1px solid #d0d0d0; }.insocial-content { min-height: 40px; padding: 20px 20px 20px 20px; }.insocial-testimonial {margin: 0; padding: 0; top: -10px; }.insocial-testimonial:before { position: relative; top: 20px; left: auto; display: inline-block; line-height: 1px; padding-right: 5px; marign: 0 5px 0; float: left; }.insocial-testimonial:after { font-size: 0; color: transparent; }.insocial-questions { margin: 0; padding: 0 !important; }.insocial-question-subject { line-height: 18px; position: absolute; z-index: 2; }.insocial-question-score-box { height: 18px; left: 0; right: 0; }.insocial-caption { padding: 0 20px 20px 20px; min-height: 30px; left: auto; bottom: auto; position: relative; line-height: 15px; }.insocial-name { }.insocial-extradata { font-style: normal; font-size: 11px; position: absolute; top: 15px; }.insocial-date { font-weight: normal; margin-top: 10px; }.insocial-response-ribbon { margin: -5px 0 -4px; }.insocial-response { margin: 0; background: #e1e1e1; border-radius: 0 0 5px 5px; -webkit-border-radius: 0 0 5px 5px; -moz-border-radius: 0 0 5px 5px; margin: 0 0 10px 0; }.insocial-readmore { bottom: 1px; position: relative; margin-left: -60px; }}@media all and (max-width: 600px) and (min-width: 401px) {.insocial-score { bottom: -40px; height: 62px; width: 92px; line-height: 52px; font-size: 45px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud.png); }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-content { padding-left: 130px; }.insocial-testimonial { min-height: 75px; }.insocial-question-subject { float: none; width: 90px; position: relative; white-space: nowrap; text-overflow: ellipsis; -o-text-overflow: ellipsis; ms-text-overflow: ellipsis; overflow: hidden; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-score-box { left: 100px; }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-caption { padding-left: 130px; }.insocial-caption { padding-right: 115px; }.insocial-extradata { left: 130px; }.insocial-avatar { height: 120px; width: 92px; }.insocial-avatar img { max-width: 107px !important; width: 107px !important; height: 137px !important; }}@media all and (max-width: 400px) and (min-width: 301px) {.insocial-score { bottom: -30px; height: 31px; width: 46px; line-height: 26px; font-size: 23px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud_small.png); }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-content { padding-left: 100px; }.insocial-testimonial { min-height: 40px; word-break: break-all; }.insocial-testimonial:before { font-size: 45px; top: 15px; }.insocial-question { height: 20px; }.insocial-question-subject { float: none; width: auto; left: 5px; top: -4px; position: relative; font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 12px; line-height: 14px; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-answer:before { content: ":"; padding: 0 5px 0 3px; }.insocial-question-score-box { height: 14px; }.insocial-avatar ~ .insocial-content-wrapper > .insocial-caption { padding-left: 100px; }.insocial-caption { padding-right: 65px; }.insocial-extradata { left: 100px; }.insocial-avatar { border-width: 3px; height: 77px; width: 59px; }.insocial-avatar img { max-width: 69px !important; width: 69px !important; height: 88px !important; }}@media all and (max-width: 300px) {.insocial-score { bottom: -30px; height: 31px; width: 46px; line-height: 26px; font-size: 23px; }.insocial-score:after { background-image: url(https://www.insocial.nl/_Lib/img/Feed/score_cloud_small.png); }.insocial-testimonial { min-height: 35px; word-break: break-all; }.insocial-testimonial:before { font-size: 45px; top: 15px; }.insocial-question { height: 20px; }.insocial-question-subject { float: none; width: auto; left: 5px; top: -4px; position: relative; font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 12px; line-height: 14px; }.insocial-question-answer { float: none; top: -4px; position: relative; }.insocial-question-answer:before { content: ":"; padding: 0 5px 0 3px; }.insocial-question-score-box { height: 14px; }.insocial-caption { padding-right: 65px; }.insocial-extradata { left: 20px; }.insocial-avatar { display: none; }} .insocial-pager { margin: 40px 0 20px; height: 30px; overflow: hidden; font-family: 'Arial'; }.insocial-pager ul {display: inline-block; float: left; left: 50%;list-style: none; margin: 0; padding: 0; position: relative; }.insocial-pager ul li {float: left; position: relative; right: 50%; margin: 0; padding: 3px 0; list-style: none; }.insocial-pager li + li > * { border-left: 1px solid #ccc; }.insocial-pager li.active { background: #fafafa; border: 1px solid #ccc;border-radius: 5px; -webkit-border-radius: 5px; -moz-border-radius: 5px; }.insocial-pager li.active > *, .insocial-pager li.active + li > * { border-left: none; }.insocial-pager li.active a { color: #ccc; }.insocial-pager li span { color: #999; }.insocial-pager li > * { width: 40px; text-align: center; display: block;font-size: 16px; font-weight: bold; line-height: 20px;text-decoration: none; color: #00295b; }.insocial-pager li:not(.active) a:hover { text-decoration: underline; }-
9
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS99
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingVakkundigheid
-
10Ik geef Abs een 10 voor voor het geleverde werk.
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingReparatieduur
-
10
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingVakkundigheid
-
10Eigenlijk niets te verbeteren:
snelle service, goede leenauto, behulpzaam personeel, reparatie is keurig uitgevoerd en mijn
auto schoon opgeleverd; ga zo door.- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingVakkundigheid
-
10Wachtruimte is wat pover maar voldoet wel.
- Zou u ABS Autoherstel, op basis van uw recente ervaring, aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen?NPS1010
- Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord?NPS RedenDe uitgevoerde werkzaamheden
- U heeft gekozen voor ‘[ANSWER=NPS Reden]’. Welke van onderstaande factoren was voor u het meest bepalend?NPS ToelichtingVakkundigheid